بمون با من...


...just love

دوســت داشـــتن دل ميـــخواد نه دليـــل...

 

 

مثل باران هاي بي اجازه وقت و بي وقت در هوايم پراکنده اي

   و من بي هوا ناگهان ..

                     خیس از توام.....

                                     

سلامــــــــتي همه اونايي که آرزو بودن ...
 

 

                   ولي خاطره شدن....

 

 تو زندگيت دنبال کسي نباش که بتوني باهاش زندگي کني ..

 

                 دنبال کسي باش که بدون اون نتوني زندگي کني ..

 


مــــــن اگه نبــــــاشم کي واســـه هميــــــشه تورو ميــــــپرسته

کــــــــــي برات ميــــــــــميره کـــــــــي نميــــــــــــشه خسته

کـــــــــي تــــــــــورو ميــــــزاره روي دوتا چشــــــــــماش

کـــــــــــــــي اگــــــــــه نباشــــــــــي ميــــــــــــگيره نفــــــــس هاش......

 

 

اگه ديدي دنيا برات مفهومي نداره تحمل کن..
 

 

شايد خودت دنياي کسي باشي!!!

 


بيا دنيارو تقسيم کنيم،ستاره ها مال تو..

 آسمون مال من،ماه مال تو خورشيد مال من....

اصلا" همشون مال تو ولي تو مال من...

                 "دوستت دارم"

 

 

روزی میرسد که با لبخند تو بیدار میشوم...
 

 

این روز هر زمان که میخواهد باشد..
 

                    "فقط باشد"

 

       نفسم...
 

 

تو در شمالی و من در جنوب...
 

کاش دستی نقشه را از میانه تا کند...


 



نظرات شما عزیزان:

Web Master
ساعت13:42---29 تير 1391
وب خوشگلی داریپاسخ:merci golam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
|پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,| 12:56|behina|

كد تغيير شكل موس